Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Βουγιούκας: "Προκλητικές οι δηλώσεις Ζούρου"


Στην αντεπίθεση πέρασε την Κυριακή ο Ιαν Βουγιούκας απαντώντας στις δηλώσεις του Ηλία Ζούρου. Ο Ελληνας ομοσπονδιακός είχε ισχυριστεί ότι ο παίκτης επικαλέστηκε τραυματισμό στο φιλικό με τη Ρωσία με τον σέντερ του Παναθηναϊκού να κάνει λόγο για μείωση της προσωπικότητάς του.

Ιδού τι έγραψε ο Βουγιούκας στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: 

"Καλησπέρα. Με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα τις χτεσινές δηλώσεις του προπονητή Ζούρου. Πρώτη φορά στη καριέρα μου διακρίνω πως υπάρχει προσπάθεια να μειώσουν την προσωπικότητα και την ακεραιότητα μου. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως οι δηλώσεις που γίνανε χτες ήταν προκλητικές και λανθασμένες.
Θέλω να πιστεύω πως οι δηλώσεις του έχουν παρερμηνευτεί και δεν ειπώθηκαν ποτέ όπως γράφτηκαν. Ήθελα να βρίσκομαι με την υπόλοιπη αποστολή στη Βενεζουέλα για να πετύχουμε τον στόχο μας αλλά δεν μου δόθηκε ποτέ αυτή ευκαιρία. Ευελπιστώ πως μελλοντικά θα είμαι ξανά σε θέση να φορέσω με τιμή την γαλανόλευκη φανέλα. Με εκτίμηση, Ίαν Βουγιουκας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου