Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Εκλογές 2014: Πανηγυρισμοί για Μώραλη στον Πειραιά (photos)

Εκλογές 2014: Πανηγυρισμοί για Μώραλη στον Πειραιά (photos) Ο Γιάννης Μώραλης είναι, όπως όλα δείχνουν, νέος Δήμαρχος Πειραιά και μετά την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων, άπαντες στο εκλογικό κέντρο… ξέσπασαν σε… πανηγυρισμούς.

Ο «Πειραιάς Νικητής», συνδυασμός του νέου Δημάρχου, πήρε την… ψήφο από τον κόσμο της πόλης, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο Λιμάνι της Ελλάδας να αλλάζει… διοίκηση. Αμέσως μετά την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων και την εξαγωγή των πρώτων συμπερασμάτων άπαντες στο εκλογικό κέντρο του Γιάννη Μώραλη πανηγύρισαν… έντονα, ακόμα και με καπνογόνα.
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο νέος Δήμαρχος Πειραιά, ανέφερε: «Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις Πειραιώτισσες και του Πειραιώτες Και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν για τη συμμετοχή τους σε αυτή τη δημοκρατική εκλογική διαδικασία. Ένα είναι βέβαιο και το γνωρίζουμε. Πολλή δουλειά και δύσκολο έργο. Έχουμε όμως σχέδιο και αστείρευτες δυνάμεις και θα πετύχουμε.
Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον συνδυασμό, «Πειραιάς Νικητής», όλους τους συνεργάτες, τους δημοτικούς και διαμερισματικούς συμβούλους γι’ αυτό τον ωραίο αγώνα που δώσαμε αυτές τις 40 μέρες. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τη σύζυγο μου και τα παιδιά μου που με στηρίζουνε και πάνω απ’ όλους τη μητέρα μου και τον πατέρα μου για τις δημοκρατικές αντιλήψεις με τις οποίες μεγάλωσα και εκτιμήθηκαν από τους πολίτες του Πειραιά. Σας ευχαριστώ πολύ από την καρδιά μου. Να είστε καλά».


Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες  στο Onsports.gr


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου